Friday I'm in love

Idag är det härlig fredag. Jag började dagen med sovmorgon, men knappast tack vare Tutan... Hon har nämligen tutat halva natten. Jag var uppe med henne vid tolv och vid fyra, sedan satte hon igång igen nångång på morgonen, men då gick Joakim upp. Han skulle inte börja jobba förrän vid halv ett idag så jag fick sovmorgon. Joakim och en glad Rut väckte mig klockan 10 (!) med mackor, té och fruktsallad. Då hade de varit på långpromenad, ätit gröt och busat. Och min sovmorgon var verkligen välbehövlig kan jag säga! När Joakim åkte till jobbet åkte Rut och jag en sväng till Hageby för att leta jeans till mig. Vi hittade inga, men fick oss en liten tur iallafall. Nu sover Rut och jag har ätit lunch. Blodpudding! Mumsigt värre! Nu ska jag också passa på att dricka lite kaffe. Ikväll åkter jag och tränar och efter det blir det fredagsmys med tacos och choklad!


En morgonglad Rut under fredagsmyset med pappsen!

/e

Kommentarer
Postat av: Familjen Johansson

Bra kämpat på träningen :-).

Hoppas att det smakade bra med tacos och choklad.



Kram S

2010-09-17 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0