Fyyyy! :(

Fy fan för ett gäng rasister i riksdagen. Vad har hänt med Sverige? Har folk ingen skam i kroppen? Jag är arg, ledsen och grymt besviken! Det känns dessutom livsfarligt att de beter sig som ett gäng sjuttonåriga fotbollshuliganer på fest. Var ska detta sluta egentligen?

På facebook har jag under kvällens gång kunnat se att mina vänner tycker som jag, vilket är mycket skönt att veta. Den enda som hittills har varit positiv till SD åkte direkt bort från min vänlista - hon är nämligen inte min vän.

Åååååååååååå jag blir såååååå aaaaaarg!

/e

Kommentarer
Postat av: Maria wallin

Ja vem fan kunde tro att dom skulle komma in i riksdagen?

2010-09-20 @ 08:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0