Ojojojojojojojojojojojojojojoj!

Jägarns vad det händer grejer här! Sedan igår (redan) kan Rut sitta utan trumma. (Jäkligt skönt om ni frågar mig, hade ingen lust alls att släpa runt på en trumma helatin...) Och nu kan hon dessutom åla! Ja, eller vad man nu ska kalla det... Hon lägger båda händerna framför sig, puffar upp rumpan lite och drar sig framåt. Askoolt! Det är klart ni vill se va? Det får ni i vilket fall som helst ;)

Först såhär mamma...

...å sen gör man såhär. Märkligt bara att nappen trollades till en nappflaskmugg, samt att pappa bara flög ner på golvet. Hur gick det till egentligen? Jaha, vi fotade några gånger? Tjae, kanske det kanske.






Vi tror inte att den söta Rutungen är en hund, men Majas hundbädd är faktiskt ypperlig! Tack mormor för tipset. Rut slår sig inte alls när hon ramlar. Bara när hon ska krypa ut ur den och halvvägs ur kommer på att hon inte har lärt sig krypa än...

Jag är inte frisk än - går in på åttonde dygnet med feber imorgon. Tack vare ipren har jag inte feber hela tiden, men alltid på kvällar och nätter och ofta på förmiddagarna. Jäkla penicillin till att inte hjälpa! Ringde vårdcentralen idag och ska tillbaka imorgon om jag inte har blivit bättre tills dess. Då får jag starkare tabletter.

Idag fick jag pangkakor iallafall. Tack älskade underbara Joakim som tar hand om mig hela tiden <3 <3 <3

/e


Kommentarer
Postat av: L♥

KOOOOOL TJEJ! :D



kraaaaam.

2010-09-28 @ 22:00:10
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0