Tävling!

Rut och jag är med i en tävling om presentkort hos Lillan & Lillebror på http://lillanlillebror.blogspot.com/ Där kan man hitta superhärliga kläder, många i mitt favoritmaterial velour. Rutis blir så underbart (extra ;) mjuk å härlig å kramig i velour. Håll tummarna för att vi vinner!

Såhär glad blir nämligen Rutis då!

Idag har vi förresten varit på föräldrafika i Viudden. Trevligt och gott! Jag promenerade dit och hem, minst en mil sammanlagt. Rut sov både på vägen dit och hem och när hon vaknade efter hemkomsten hade hon fått feber. Jäkla tänder, kom nån gång då! Nu försöker jag söva henne, hon är verkligen jättetrött, men trots gröt i magen och alvedon i rumpan vill det sig inte. Joakim får väl söva henne famnen när han kommer hem från handlingen, han är bäst påt :p

(Tack förresten för alla fina kommentarer! Bra är ni allt! :D)

/e

Kommentarer
Postat av: mormor

handlar det om vem som är sötast måste ni vinna.kram o puss

2010-09-17 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0