Solig påsk


När det är sol får man ju passa på att sola när Rut sover middag. Jag har minsann också nya solbrillor!

Det var så varmt så Rut invigde sina sandaler som hon har fått av mormor och morfar.
 
Efter mellis i trädgården tog vi vagnen (eller ja, en del av en gammal vagn) och gick ner till lekparken. Rut gillar numera att åka kana. 'Ihhhhhh' låter hon när hon far nerför.

Farmor och farfar kom förbi med påskägg både till mig och Rut. Dom missade tyvärr Rut eftersom hon sov middag, men jag filmade iallafall när Rut öppnade sitt jätteägg!


Nu äter jag godis och softar efter att Rut har somnat. Jag fick ett påskägg med godis av svärfars (som Matilda skulle säga) och ett påskägg med godis av Joakim. (Det sistnämnda var visst från påskharen och han hade gömt det väl vill jag lova. ) Tack så mycket! Nu har jag att göra ikväll ;)

/e

Kommentarer
Postat av: Tildis

Det glädjer mig att jag uttökar ditt vokabulär :D

Gla' påsk påre!

2011-04-23 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0