Hemma för en dag

Nu när vi båda jobbar och inte har så mycket tid hemma med Rut som vi hade förut blir det tyvärr också mycket mindre att berätta. Jobb, äta, leka lite, sova, jobb, äta, leka lite, sova... och så går det runt. Inte mycket ork och tid över för bloggning alltså. I onsdags var jag dock hemma och var föräldraledig och passade på att fota lite iallafall...

Men Rut? Vad har du på dig?

Vaddå? Kan man inte ha badbyxor utanpå kläderna? Dom matchar ju iallafall mamma. Det är viktigast av allt säger pappa. Sådäså!

/e

Kommentarer
Postat av: liljis

gullungen nummer ett!



tänkte att alldeles snart, sisådär efter att jag slutat skolan och du slutat jobbet så kan vi ta en fika i nypan. hur låter det? gott och mysigt i mina öron! hihi :)



kraaaaam <3

2011-08-21 @ 13:46:50
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: mormor

ursnyggt tycker jag.kram

2011-08-21 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0