Julkryckor

Nu är det illa med foglossningen. Jag har svårt att gå och pratade med sjukgymnasten idag som rekommenderade kryckor. Dom ska jag använda INNAN jag får ont. När vi var hos barnmorskan i förra veckan bokade hon dessutom tid hos en läkare för att prata om att eventuellt gå ner i tid. Vi får se hur det blir, men jag ska göra mitt bästa med kryckorna iallafall. För att det ska kännas lite bättre köpte Joakim ett par superfina kryckor till mig idag <3 (Man får nämligen inte låna gratis längre)

Visst är dom fina?!


Kommentarer
Postat av: Erika

Stackars stackars dig <3 <3

2011-12-15 @ 16:10:47
Postat av: Billa

Jättefina, men hoppas du inte har allt för ont. Ta hand om dig. Massa kramar från mig och min familj

2011-12-15 @ 19:33:39
URL: http://www.camomilloo.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0