Fotografering

Igår hade vi ju ett supertrevligt kalas med besök av famil. Efter kalaset skulle det städas och fixas för idag skulle det dyka upp en tjej som ska skriva reportage om vår hall och vårt kök. Idag skulle det alltså fotas och grejas så det kunde ju inte se helt oskapligt ut :)

Såhär trötta var vi efter kalajs och städ...

... fotografen i full färd med att fota Rut när hon käkar mellis.

Fina Rut i supersöt haklapp
från Karin Disajn på www.karindisajn.com

Ikväll är Joakim och repar (läs leker) och jag sitter som död i soffan. När jag skulle värma välling åt Rut innan läggdags drog hon tar i microluckan och drämde (verkligen drämde alltså) upp den rätt på mitt näsben. Det kändes som om näsan gick av (men det gjorde den ju förstås inte...) Jag fick dock en mycket klädsam röd knöl på sidan av näsbenet. Hoppas att det går ner till imorrn :) Nu ska jag nog gå och lägga mig, jag har ju ändå inget godis hemma...

/e


Kommentarer
Postat av: Svärmor o svärfar

Hej Elin!

Först vill vi tacka för ett finfint kalas med goda hembakade bullar och smarrig tårta! Och det bedårande lilla födelsedagsbarnet....!!! Hon är helt underbar! Sen är det ju synd om mamman som jobbar och sliter, vad får man för det?! En snyting!! Stackars dig,Elin. Men även en toppmodell kan bli lite sliten mellan modelluppdrag och kalas....och lite mer modellande. Hon ville väl bara hjälpa till?? Kram på er, hoppas näsan är bättre i morgon. Du kan ju vara clown annars, det var väl barnkalas då?

2011-02-11 @ 21:55:18
Postat av: Sandra

åhhh spännande vart hamnar reportaget sen då så man kan ta sig en kik och läsa lite? Hoppas allt är väl med familjen och stora tjejjen som precis blivit ett helt år! Återigen stora gratualtioner och många kramar!!

2011-02-12 @ 12:34:36
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0