Grodan Holm


Grodans nya grej! Ärnimärå? Kolla ordentligt nu, för här gåre snabbt!

Å krypkrypkrypkryp...

...å krypkrypkrypkryp lite till!

Wiiihoooo! Här är jaaaaaaaag!

Varv efter varv efter varv efter varv... Dag ut och dag in. Kul att se är det iallafall! Extra roligt när hon flinar brett och ser ut som en liten groda med tänder :)

Veckan har varit full av jobb, men förhoppningsvis blir det lite bättre nu när utvecklingssamtalen är över. Då hinner jag hem och kan leka med Rut innan hon ska sova. Jag ska bara ta mig igenom morgondagen också då vi har öppet hus på skolan. Meeeen sen så! Då är det ledigt i en hel dag innan jag ska jobba igen ;)

Hoppas att ni får en trevlig och skön helg!

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Trevlig helg på er! Hoppas att dagen går fort för dig på öppet hus!? =)

Ta hand om er!



KRAM KRAM

2011-01-21 @ 20:09:14
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Elin! Hoppas ni haft en bra helg och att ungarna va snälla på Öppet Hus :) Vi får ta en fika famöver vettja när du har en lucka i jobb och grodtämning :P massa kramar

2011-01-22 @ 12:20:10
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0