Jobb

Idag har jag börjat jobba igen. 100% ända bort i Nyköping är det som gäller nu. Tur att jag har finfina kollegor och de bästa ungarna som finns. Det gör att det blir aningens lättare att vara borta från min lilla sötRut iallafall. Den här veckan är det förberedelser som gäller på jobbet, eleverna kommer inte förrän nästa vecka så det är ju rätt skönt med en soft start får jag väl säga. Annars hade jag väl fått en smärre chock ;)

Igår var vi en sväng till Ikea. Rut fick en ny matta och ett gult litet bord till sin rum.

Det var en jäkla tur att Rut blev SUPERGLAD när jag kom hem från jobbet. Hon skrattade högt och försökte springa från ena änden på soffbordet till den andra. När vi hade ätit badade hon och efter badet var det roligt att bita i den lila pinnen till gobelängen...

...och efter det var det fullt fart mot mamma igen :)

/e

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill sända ett stort



GRATTIS till

RUT på hennes namnsdag!

2011-01-04 @ 06:14:16
Postat av: Elin

Tack Annelie :)

2011-01-04 @ 07:00:57
URL: http://hallonochhus.blogg.se/
Postat av: Farmor o farfar

Jätte, jättemånga pussar och kramar på namnsdagen Rut ,lilla hjärtegull !

2011-01-04 @ 08:33:22
Postat av: Familjen From

Jättemånga grattis kramar och pussar på namnsdagen sötrut, kram, kram

2011-01-04 @ 10:17:05
Postat av: Familjen Johansson

GRATTIS på namnsdagen Rut önskar Tore och hans föräldrar.

2011-01-04 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0