Moffmoffmoff!

Idag har Rut och pappa varit inne och skruttat hela dagen. Rutis vägrade att sova som hon skulle, så pappans planer blev lite ruckade. Dessutom är hela familjen lite förkyld och då är det ju ännu lite jobbigare att ta sig ut ibland...

Rut är en jäkel på att dra ner kuddarna ur soffan. De SKA ligga på golvet. Pappan har gett upp kampen om att lägga kuddarna på plats...

Äta är ju jättekul... Men såhär kul?

Moffmoffmoffmoffmoff!

Paaaaaaaappaaaaaaaaa! Jag tror jag har spillit ut lite...

Nu helg för familjen Holm! Välkommet efter en jobbvecka med utvecklingssamtal och massa sena kvällar. Igår kom jag hem 18.30 och nattade Rut 19.00. Trist att bara få träffa henne en halvtimme. Idag skyndade jag mig hem för att få leka och mysa i massor!

/e

Kommentarer
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Söt hon är! Sådär ser det ofta ut under min dotters matstol, och just då - då önskar jag att vi hade en hund sittandes under där (men bara då!) haha :)



hoppas dagen har varit bra! :)

2011-01-14 @ 22:08:03
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0