Busfabriken

Idag var vi på busfabriken för första gången. Rut gillade det!

Joakim började med att fota med sin telefon. Inte så bra va? Ni ser iaf att Rut och jag leker med gigantiska bollar.
Efter detta gick vi över till min mobilkamera...

Bollar var ett genomgående och populärt tema hos Rut. Här i bollhavet.

Titta på oss, säger Joakim. Nääääj, jag vill leka, tjoar Rut.

Ännu ett bollställe. Det var roligt att lägga sig på bollarna och skjuta sig fram med fötterna. Då liksom rullade man fram på ryggen.

Såhär. Fast det är svårt att fota en 17månaders i farten...

Cykla skulle Rut göra. Och allt som Rut skulle göra skulle mamma göra. 'Mamma, där!' säger Rut och pekar på vad hon nu tycker att jag ska göra. Jag kände mig dock lite stor för cyklarna.

'Mamma, där!' Nu ska det ridas! 'Galle, galle, galle, galle!' säger Rut och förstås så är det 'Galopp, galopp, galopp, galopp' hon säger. Men det förstod ni ju ändå, eller hur?

Efter 1 1/2 timmas bus var det dags för familjen Converse att bege sig till Pizza Hut för att intaga lunch. Mums! En mycket mysig förmiddag med min fina familj <3

/e

Kommentarer
Postat av: Tildis

Ni ser ut att ha haft roligt! Sagisen älskar busfabriken. Du kanske skulle fota med en Nikon med värstingzoomen? Jag känner en som har en sån hah :D

2011-07-15 @ 10:30:44
Postat av: Billa

Mysigt! =)

2011-07-15 @ 11:48:24
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Sara

Var ni ensamma på Busfabriken, eller?! Ser inga andra barn/vuxna i bakgrunden. Kram

2011-07-16 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0