Övervåningen

Här kommer ännu lite bilder från övervåningen. Det kommer bli mer bloggande kring detta nu när det snart är dags för det roliga. Färgsättning, golv, inredning och sånt kul. Då ser man ju att det faktiskt händer nåt :)

Joakim och jag sätter spåntak. Jobbigt som fan. Först ska man mäta.

Sen ska man såga.

Och sen försöka få upp skiten. Joakim får jämt spån i ögonen, därav hans koola stil.

Jonas har hjälpt oss en massa. Här med monstersågen.

NU har det gått ett par veckor och våra byggubbar har gjort klart en massa. Vi har nu inneväggar och dörrar! Snyggt va? Idag satte vi också innetak själva.

Titt! Ännu en bit uppe.

Å nu har vi bara några små lappar kvar. Det går inte att ta tankearbetet i slutet när man har kämpat hela dagen. Då blir det bara fel... Det får helt enkelt bli en annan dag.

Här ser vi allrummet sett från barnrum nr 2.

Och här från Ruts rum. Det här ska nog bli bra!

/e

Kommentarer
Postat av: Erika

Det börjar likna nått ju =)Kulkul!

2011-07-21 @ 09:30:14
Postat av: liljis

hihi, jag tog kort på babba-plåstret jag fick av er såklart! så lyxigt har vi det inte hemma hos mig ;)



världens finaste låt är arizona med kings of leon, haha gråter varje gång jag hör den!



kraaaaaam

2011-07-22 @ 18:35:38
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra jobbat :-) Ska bli spännande att se hur det blir när allt är klart. Kram

2011-07-22 @ 23:20:53
Postat av: Daisy Mae

Vad duktiga ni är! Det kommer bli jättefint =)

2011-07-24 @ 10:40:41
URL: http://daisymae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0