Födelsedagspicknick!

Den 3 juni fyllde min fina mamma 60 år och i födelsedagspresent fick hon en picknick med barn och barnbarn! Vi åkte till Valla och gamla Linköping och hade fantastiskt tur med vädret. I Valla är det kul för där kan man titta på djur och leka i en stor lekpark. Perfekt för två små 1 1/2- åringar alltså!

Fina tuppar och höns. Dom kuckelikuade massor!

Delar av familjen From och Johansson beundrar får och hänger.

Rut klappar 'bäääääään'.

Födelsedagsbarnet och Emma picknickar. Vi lyckades hitta bord och bänkar att sitta på. Inte helt fel.

Rut och pappa i gamla Linköping. Rut sitter här i sin nya fina vagn.

Hela gänget minus mig.

En trött Rut som somnat med ett leende på läpparna efter en härlig dag med många roliga upplevelser i bagaget :)

Tack alla för en supertrevlig dag!

/e

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack alla mina älsklingar för en supertrevlig dag.Bästa present jag kunde få.Kram

2011-06-26 @ 22:44:58
Postat av: Fam Johansson

Det var verkligen en mycket lyckad dag! Och vädret visade sig från sin bästa sida.



Kram

2011-06-27 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0