Fyra år till ända

Igår var det skolavslutning på Kunskapsskolan i Nyköping och det är nu dags för mina fina ungar i 9 vit att gå vidare mot gymnasiet. Men först ett långt härligt sommarlov förstås! Att släppa iväg sina elever efter att ha haft en sån nära kontakt i fyra år känns både sorgligt och roligt. Många tårar fälldes och vi avslutade förstås med ett rungande WOOHOOOOOOOO för att fira att de slutade nian.

Är man fröken (och har skött sig bra ;) kan man få en eller annan present såhär till sommarlovet.

Finfina muggar som jag fick av bästa Lilja och hennes mamma. Lilja som för övrigt höll vad som måste vara världens bästa tal någonsin på skolavslutningen. Jag slutar aldrig att imponeras av den tjejen!
Superfina blommor som jag fick av basgruppen och lite olika elever hit och dit.

Samt ett otroligt fint halsband som jag fick av basgruppen. 9 vit i mitt hjärta <3

Nu är det tamejfan sommarlov! WOOOHOOOOOOOO!

/e

Kommentarer
Postat av: liljis

åh du är så himla bäst!

tacktacktacktack!

allt känns så himla braaaaa.



vääääääärldens bästa eeeeeliiiiiiiiin <3 <3

2011-06-11 @ 16:11:12
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: Tildis

Världens bästa basgrupp ju. Så många otroliga individer.

2011-06-11 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0