On eller off

Rut fick den här 'lekparksleksaken' i present för rätt så länge sedan. Den kan låta och spela musik när man trycker på en knapp eller snurrar på karusellen, men rätt snart efter att hon fick den så tystnade den. Vi tänkte väl att batterierna tog slut och har inte brytt oss om att sätta i nya, hon har ju ändå rätt många grejjer som låter... Igår upptäckte jag dock att det visst fanns en liten on/off-knapp på undersidan och nu är leksaken mycket poppis igen.

Igår visade jag hur hennes lilla gosefår kunde åka i rutchkanan och idag tyckte Rut att blomman skulle åka.

Oooooooojjjjjjjj!

Å 'Wwwwwooooooooosch' så var den ute igen!

/e

Kommentarer
Postat av: liljis

ja det tycker jag absolut att du ska göra!

även om man är mitt i livet så är det alltid, alltid bra att stanna upp och känna efter hur det känns.

åh, snart får vi ses tycker jag!



kraaaaam

2011-06-18 @ 20:20:36
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0