Häng i leklådan

Rut gillar numera att klättra i och ur sin leklåda. Det gör hon gärna flera gånger varje dag och nu har hon lärt sig att hoppa i och ur själv också. Då blir man en nöjd och glad liten tjej.

Rut igår...

Titta! Jag kan stå upp med!

Rut idag innan läggdags. Hon satt i leklådan och tittade på barnprogram en stund.

Därefter stod hon upp, fortfarande fast i barnprogrammet. Sedan hörde hon grannen som schaktade utanför med en stor grävmaskin och blev rädd och skyndade till mitt knä för att mysa under dagens sista halvtimme. Jag klagade verkligen inte! Söta lilla mysunge!

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Vad duktig Rut är. =) Go Rut go...



KRAM KRAM

2011-03-14 @ 21:30:43
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: mormor

Hon verkar kunna roa sig själv en hel del,roligt för henne,och skönt för mamma och pappa.Kram

2011-03-15 @ 09:25:09
Postat av: Erika

Det där ser ju ut att vara den roligaste aktiviteten ever =) Kanske ska prova att sätta mig i Astrids leklåda...



Pusspuss

2011-03-16 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0