Äntligen hemma!

Efter en veckas hårt jobb och TRE nätter utan Rut och Joakim fick jag äntligen träffa min fina familj igår igen.

Kakan borta. Var är kakan? Max dockvagn är populär. Min gamla gosehäst Ronja likaså. Åååå vad det var mysigt att få komma hem och läsa bok och mysa med Rut <3

Rut intresserar sig mycket nöförtiden av att försöka få i klossar i rätt hål i sitt lilla hustak.

Hon försöker och försöker och lyckas nästan varje gång.


När hon lyckas blir hon så glad att hon skarattar och klappar i händerna åt sig själv. Gulliga ungsork <3

Idag har vi hunnit träffa rätt många. På förmiddagen var vi i Blacka hos Sara, Fredrik och Tore, på eftermiddagen kom Erika, Olle och Astrid förbi på en kaffe och när dom hade åkt gick vi till lekparken med Malin och Livia. Fullt upp med andra ord :)

Nu håller Rut på att somna och jag ska se ikapp lite serier som Joakim har spelat in när jag har varit borta. Han är nämligen borta och spelar så det passar ju bra att jag passar på. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

/e

Kommentarer
Postat av: Lillputte

vad mysigt att komma hem igen!

rutis är så söt så att man smäller av lite.

snart är det sommarlov, wihooooo :D

kraaaaaam

2011-05-15 @ 17:01:37
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0