Blommor

På tisdagen jobbade pappa som vanligt. Rut var med farmor, som vanligt.

Rut provsmakar en maskros under en promenad...


...och luktar på några andra blommor.


De här gungorna är lite för stora, men roliga att dra i.


Idag har Rut varit hos mormor och morfar under dagen. Rut har bland annat gungat i hammocken med moster Emma. Pappa var och gjorde lite ärenden.


Ett av ärendena pappa gjorde var att kolla på ett el-piano han tycker skulle passa bra i vardagsrummet. Särskilt nu när det finns i rött. Nu gäller bara att övertyga mamma.


Visst behöver väl den här lilla tjejen ett Ferrarirött piano i vardagsrummet?

Rut och pappa saknar mamma som är borta i Stockholm med omnejd i tre nätter. Kom hem snart! :-* <3

/J


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååå fina familjen! Jag saknar er med! Idag har jag fått en ny bästis som Rut måste träffa snart! Agnes heter hon å vi har lekt hela kvällen :) Vi ses på fredag, då ska vi mysa som aldrig förr! <3 :*

2011-05-11 @ 21:34:00
URL: http://hallonochhus.blogg.se/
Postat av: Elin

Åå men som jag saknar er mina små skatter! På fredag ska vi mysa massor! <3 :*

2011-05-11 @ 21:36:12
URL: http://hallonochhus.blogg.se/
Postat av: Lolle

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP PIANOT för faun!!!!

2011-05-12 @ 11:23:08
Postat av: Maja

Klart ni behöver ett rött piano!!

2011-05-12 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0