Mamma bloggar dåligt

Just nu är det Holmska hemmet lite trött. Därav det dåliga bloggandet... Här kommer lite bilder att njuta av iallafall :) Rut får berätta själv!

I påskas var mamma ledig och det var varmt och skönt ute. Vi sådde grönsaker och Livia och hennes mamma och pappa var här och lekte.

Livia och jag ville gärna sätta fröna själva, men det fick vi inte...

Pappa och jag är ute och leker mycket på dagarna. Här var det lite fuktigt, men rätt så varmt så det bidde stövlar och solhatt. Jag tog med mig mammas solbriller ut också.

Ännu en dag ute i solen. Idag är det sandaler som gäller. Å vattenkannan måste ju undersökas ordentligt.

Jag gillar ju att leka med nycklar. Jag snor altid mammas och pappas bilnycklar och leker med. På Carolas nyckel sitter Lasse Stefanz och jag tyckte att dom borde gunga lite innan läggdags. Gungeligung!

Jag springer runt som en galning och sprider alla mina leksaker över hela huset. Bollar är superkul just nu. Jag både kastar med dom och sparkar på dom.

Till mellis är dubbelvikt rån med skinkost mellan supergott.

Ni har ju redan sett kort på mig i mina nya regnkläder, men mamma sa att jag är så söt på korten så jag får väl visa dom igen ;)

Så HÄR kul är det att vara ute och leka i regnet!

Det måste vi göra igen minsann!

/r



Kommentarer
Postat av: Billa

Ni ser ut att ha det bra i alla fall. =)

Ha det jättebra!



KRAM KRAM Billa

2011-05-02 @ 23:21:07
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: mormor

Tack för alla fina bilder på vår gullunge!kram

2011-05-03 @ 10:23:32
Postat av: Sandra

Åhhhh Rutan i regnkläder, såååå söt! Vi får hörs snart om grillningen vettja, jag kan de flesta helger framöver :) kramar!!

2011-05-04 @ 17:49:03
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0