30 år minsann!

Skulle till att blogga min underbara födelsedagshelg, men blogg.se verkar ha fått spader och alla ikoner är borta. Jag kan således inte lägga upp några bilder i skrivande stund. Det får helt enkelt komma senare. Igår firades det här hemma med öppet hus och både släkt och vänner tittade förbi och firade mig och fikade. Tack alla som kom för att ni kom och firade mig och tack för alla superfina presenter <3 Idag firade jag, Joakim och Rut min födelsedag alldeles själva. På förmiddagen åkte vi ut till marmorbrottet och gick en promenad som avslutades med medhavd kokt-korv-med-bröd uppe på toppen med utsikt över Bråviken. Väl hemma vilade hela familjen en stund och eftermiddagen gick sedan i hemmamysets tecken. Kvällen avslutades med en romantisk middag för två precis efter att Rut hade somnat. Till middag blev det ungsrostade rotfrukter, smörstekt kronhjortsbiff i skivor (vi fick ju en laddning vilt av vår kollega Fredrik när vi gifte oss, men den sparas till speciella tillfällen :), smörstekt sparris och hemmagjord rödvinssås. Det blev mycket gott om kocken själv får sägat :p Nu är det mys i soffan som gäller fram till läggdags! Tack återigen <3 /e

Kommentarer
Postat av: Billa

Grattis och tack för att vi fick komma. =)

Lät som en mycket mycket god middag! =) Lät som en jättehärlig och mysig dag! =)



KRAM KRAM

2011-10-02 @ 21:28:12
URL: http://www.camomilloo.blogg se
Postat av: Sandra

Hej Elin! Stort GRATTIS igen! Du är jättevälkommen med en beställning om du gillade illustrationen :) vilken storlek är det du isf tänkte?

(jag var visst virrig och skrev svaret på min egen blogg :P men nu vart det ju rätt!) Kramkram

2011-10-04 @ 17:44:54
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0