Fingerfärg

Idag var farmor och farfar här och förgyllde en förkyld liten Ruts dag. Det vankades äppelpaj med citrongrädda och fingerfärg!

Hmm, vad är det här nu då?

Såhär menar du?

Hela handen? Ja, inte mig emot.

Kolla mamma! Fina händer jag har gjort va?

Yaaaaaay!

Tripp trappen blev också färgglad. Rut är från och med idag en stor tjej som inte längre sitter i bebisstol. Faffa hjälpte oss att ta bort bebisbygeln...

Helgen har varit rolig med, förutom fingerfärg, besök hos Camilla, Tea och Troya och påhälsning hos mommo, Maja, Martin och Emma. Synd bara att Joakim har varit borta på diverse spelningar hela helgen. Nu är dock min underbara vecka hemma med Rut slut. Jag börjar jobba imorgon och Joakim är hemma nästa vecka och sköter inskolningen. Jag är inte alls sugen på att jobba, det har varit så mysigt att vara hemma och Rut blir bara roligare och roligare för varje dag. Men, men... söndagsångesten brukar ju släppa när det väl blir måndag. Vi får väl hålla tummarna för det. Annars blir det en lång vecka...

/e

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Ja tack för besöket! =) Måste göras snart igen...=)



KRAM KRAM

2011-09-18 @ 20:43:29
URL: http://www.camomilloo.blogg se
Postat av: mormor

Heja farmor och farfar ,ni hittar på så roliga saker,och hej på dig lilla gullerut.kram

2011-09-19 @ 10:26:55
Postat av: lillputt

yay! rut är konstnär :D



hihi vad mysigt ni verkar ha haft det.

söndagsångesten släpper sen, när du minst anar det är det fredag igen WEHOOOOO!



kraaaaam <3

2011-09-19 @ 12:29:06
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0