Tisdag

Idag var min första dag ensam hemma med Göte medan Rut var på dagis och Joakim på jobbet. Jag hade planerat att ta det lugnt, men det kanske inte är min starka sida. Vi tog bilen och släppte av Rut på dagis, åkte förbi Joakims jobb och hämtade icakortet, åkte och handlade, köpte skor till Rut, svängde förbi Bolagret för att kolla lampor, åkte hem och åt lunch, dammsög nedervåningen, skurade nedervåningen, matade Göte, promenerade till dagis och hämtade Rut, gick till lekparken med Maria, Klara och Kalle och gick hem och lekte på tomten. Därefter kom Joakim hem och kvällsbestyren med middag och nattning tog vid.

Imorrn ska jag försöka vila lite mer minsann!


Kommentarer
Postat av: mormor

OjOjOj,så där blir det lätt.Försöka vila sig är bra.Kram

2012-04-24 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0