Kick off 2012

Igår, torsdag, var det dags för Kunskapsskolans årliga Kick off. 900 sektmedlemmar samlades i Norrköping för högmässa, middag och fest. Vi hade fixat barnvakt till båda barnen för både dagen och natten då vi hade bokat hotellrum på samma hotell som mina nuvarande och Joakims före detta kollegor från Nyköping.
 
Lite pirrigt var det allt att låta Göte sova borta för första gången, Rut är ju en rätt van bortasovare även om det inte blivit så mycket sånt på sista tiden. Det gick dock galant för båda barnen! Det är så roligt för våra barn att de har sina underbara far- och morföräldrar och vi är så tacksamma för att vi har våra föräldrar som ställer upp i vått och torrt. Ni är bäst <3
 
Nedan följer lite bilder som beskriver vårt dygn:
Väl incheckade på hotellet frågar jag Joakim om han verkligen tycker att jag är fin i klänningen som jag ska ha. Var inte så brudig, svarade Joakim... och frågade därefter 'Var är min skopåse?' och radade upp sina tre par skor som han hade med sig. Tre. Par. Skor.
Där efter la han fint upp sina tre par glasögon på bordet. Tre. Par. Vem var det han kallade brud egentligen?
Sen hoppade kameran visst direkt till festen i Värmekyrkan. Eric Gadd spelade för oss och därefter var det dans till en DJ. Middag åt vi i Flygeln innan festen.
Efter det hoppade visst kameran till en vacker morgon på hotellrummet. Här ses vår utsikt!
.
Och här åt vi frukost.
 
Men nog längtar man till sina fina barn när man får fina bilder skickat till sin telefon!
Rut tog visst både sin egen, mormors och morfars glass när dom var i Valla.
Och Göte skrattade och underhäll farmor och farfar hela dagen!
Efter ett härligt barnfritt dygn med härliga kollegor samt att ha fått umgås mycket med min fina man, lämnade jag av Joakim på jobbet och åkte för att hämta hem barnen. När vi väl kom hem myste vi i soffan och tittade på Pingu. Fina små sötnosar <3
 
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0