Adventsfika

Idag har vi varit på adventsfika hos barnens farmor, farfar och Jonas!
VI grillade korv. Mumsigt värre!
Och marshmallows! Jag åt, ehhhh.... många.
Göte hade fått lunch innan, men var glad ändå :)
Min fina fina man <3
Jonas och Rut gjorde en snögubbe. (Mest Jonas får man väl erkänna.)
Men Rut stod gärna stolt bredvid den när den var färdig!
 
Tack för en mysig dag!
 
Rut kände sig inte bra på slutet och var trött och mådde konstigt. Hon ville varken ha middag eller mandarin och när vi kom hem ville hon inte ha välling heller. När vi väl skulle sova kräktes hon ner halva sängen. Så nu har vi väl vinterkräksjukan här :( Hoppas det var en engångskräkning och att vi andra får vara friska.
 
/e
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Stackars lilla gumman! Hoppas att det går över fort, det är ju så tråkigt att vara sjuk. Håller tummarna för er andra !!! Kram

2012-12-17 @ 10:01:38
Postat av: lillputte

jag förstår att det kommer bli tajt, har haft dödsmycket jag med. det får verkligen bli i januari! massa kramar finaste <3

2012-12-17 @ 17:06:21
Postat av: mormor

<vad trevligt ni har haft.Synd att lilla Rut skulle bli dålig,hoppas att det snart går över och att det inte är smittsamt.kram

2012-12-17 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0