Gott nytt år!

Nyårsafton skulle firats med mostrar och kusiner, men Götes feber, Ivars förkylning och våra mäns stressade magar satte stopp för det. Istället blev vi hemma själva.

Vi har ätit tacos, Rut var den enda som orkade med glass till efterrätt, vi såg Lilla Sjöjungfrun och åt godis och nu ligger vi här i pyjamas i soffan och kollar på Bingolotto trots att vi inte har någon lott. Göte ligger här nere i Ruts gula säng och har feber. Dock inte lika hög som igår hoppas vi. Vid tvåtiden hade han 39.7 och fick en Ipren... Vi orkar nog inte hålla oss vakna till tolvslaget, kanske blir vi väckta av fyrverkerierna?! :)

2012 gav oss världens finaste lilla Göte, men har också varit ett rätt tufft år med många vakna nätter och mycket sjukdom.

2013 ska därför bli ett år med mindre stress och mindre konsumtion. Vi ska njuta av vad vi har och av varandra. Jag ska börja plugga slöjd på lärarlyftet i januari och i mars kommer jag att börja jobba också. I Norrköping den här gången. Jag har fått ett vik på 60% våren ut, men har tills vidare kvar min tjänst i Nyköping. Hur det blir till hösten får vi helt enkelt se.

Hoppas att ni får en trevlig nyårsafton och att ni ser fram mot ett härligt 2013! Gott nytt år!

Bild: Världens finaste, roligaste och mest underbara barn <3


Kommentarer
Postat av: Billa

Gott nytt år och lycka till med allt! =)

KRAM KRAM

2013-01-01 @ 11:21:52
Postat av: mormor

Fint sortiment på Maxi nuförtiden!!Kram

2013-01-02 @ 10:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0