Besök

Idag var jag på besök hos barnmorskan. Jag skulle egentligen gå på onsdag, men BM ringde och undrade om jag kunde idag istället. Allt var bra med bebben och mig (eller ja, värdena och allt sånt var bra iallafall) och vi pratade lite om hur vi ska gå till väga om den beslutar sig för att dyka upp hastigt och lustigt, precis som Rut. Bebisen ligger med huvudet ner, men är inte fixerad än. Den behöver ju inte alls komma för tidigt, men risken är ju rätt stor att förlossningen kommer att gå lite snabbare eftersom det ofta är så för omföderskor. Jag räknar med att föda (typ) i badrummet, men det vore ju bra att slippa det förstås :)

Jag skulle få besök av Jack och Anna på förmiddagen, men eftersom BM ville att jag skulle komma in och det funkade för dom att komma lite senare blev det så istället. Vi käkade lunch, fikade, njöt av lilla Jack och bara hängde. Mycket trevligt!

Söta Jack!

Spexade loss som bara den :)

Nämen? Hur hamnade jag här? Jag fick minsann se en vändning!

Mammafika!

Tack för idag Anna och Jack!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0