Fruktskalare

För ett tag sedan köpte mina föräldrar en fruktskalare till sig själva. Rut gillar den verkligen. Jag menar, älskar man frukt och dessutom kan få frukten i spiraler och utan skal, då är det ju en hit. Jag har också något slags fruktcrejving och äter massor av frukt hela dagarna, men föredrar äpplen och päron utan skal just nu. Eftersom den här maskinen då är perfekt köpte jag en hem till Holmhushållet igår! Rut jublade av lycka när hon kom hem och såg den :)

Skalarn från Clas Ohlson för 199:-

En fin päronspiral.

Skräpresultatet av det hela.

/e

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!



Ja det var jättekul att se dig och Sandra. =)

Vi måste absolut ses snart. =)



KRAM KRAM

2012-02-21 @ 09:32:34
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0