Kläder

När Sara, Tore och Ivar var här i måndags frågade Sara om vi hade packat bebisväskan till BB än och om vi hade förberett för den lilla som ska komma. 'Ehh, nää' sa jag och tackade för tipset. (Hoppas jag ;) Så nu har jag börjat rota fram Ruts gamla bebiskläder som, trots att de har legat i tättslutna lådor, känns som att de behöver tvättas. Idag var jag upp på övervåningen där vi har ett par lådor och rotade fram det i storlek 50-56 som jag kunde hitta där uppe. När någon sedan kan hjälpa mig att ta in lådorna i boden ska jag även tvätta dessa.

Ruts 'nya' säng som vi gör iordning börjar bli klar och vi har köpt madrass och grejer så att Rut kan inviga den innan bebisen kommer. Rut blev nämligen mycket ledsen när Ivar tog en liten nap i hennes säng i måndags, så det kan nog vara bra att ha slussat över henne lite innan...

Om Ruts syskon också blir en liten plutt kanske den vill ha Ruts lilla mössa? Det går inte riktigt att fatta att Rut har varit så pluttig...

/e

Kommentarer
Postat av: lillputt

hihi ja det blir bra!

idag mår jag lite bättre så det är lugnt. ska bli perfekt med lov, så himla välbehövligt!



kraaama rut och dig själv från mig massor :D

<3

2012-02-09 @ 18:41:08
URL: http://lillputte.blogg.se/
Postat av: Billa

Så liten. =) Kommer ihåg när jag fick hålla lilla Rut. =)



Måste fråga...vet ni om vad det blir för kön på bebisen? =)



Hoppas allt är bra med er!?



KRAM KRAM

2012-02-09 @ 19:25:09
URL: http://www.camomilloo.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0