Måndag

Härlig vinterdag och uppe med tuppen. Eller med Rut och Joakim för en gång skull. Bilen skulle nämligen lämnas på verkstad och för att allt skulle klaffa fick Joakim efter Rut-avsläpp åka efter mig, hämta upp och därefter fick jag skjutsa honom till jobbet. Så slipper jag vara billös under dagen.

Vi har hantverkare på övervåningen idag. De sätter gips i badrummet och det känns som att det går framåt just nu! Igår satte vi ihop en del av Ruts garderob i hennes rum, mer hann vi inte, men äntligen börjar vi se slutet. Det är ju fortfarande endel kvar, men till exempel målning av golv och lister i allrummet får ju vänta tills hantverkarna är klara.

Vid lunch bär det in till stan för en lunchdejt med bästa Sandra. Det var evigheter sedan vi sågs så det ska bli extra superkul :)

(Jag tror för övrigt att Knut i magen har fixerat sig nu. Det känns liksom som om magen har blivit lägre. Ska dock inte till BM förrän nästa vecka så då vet vi hur den ligger säkert :)

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0