Sakta framåt

Dagarna går och nu har det gått och blivit kallt också. Härligt med lite snö och jag skulle så gärna vilja kunna åka till Sörsjön och åka pulka med Rut och grilla korv. Men det pallar inte ryggen. Jag får vara glad om jag kan få på mig ytterkläderna och vara med en stund på tomten. Hoppas verkligen att det blir bättre snart! Idag ska jag iallafall på vattengympa på sjukhuset. Ska bli skönt att röra på sig lite. Bara att hoppas att jag inte blir helt förstörd av det.

Övervåningen går framår sakta med säkert. Har för avsikt att fota det vi har gjort, men glömmer kameran när jag går upp och orkar inte gå ner efter den. Takfönstret har en snickare fixat till och det blev superbra. Han tog av rätt mycket av väggen så nu har vi mycket bättre vinkel ut än vad vi hade innan! Vi (Joakim) målar golv och lister varenda kväll och jag hjälper (?) till genom att sitta på en pall och säga vad han ska göra. (Jag vet - det kan lätt uppfattas som irriterande, men han har bra tålamod min fina man <3 ;) Igår kom vi fram till att det kankse är rätt jobbigt att ha en fru som hemskt gärna vill jobba, men inte kan...

Kryssa kan jag iallfall!

Rut kom hem från dagis i tisdags och ropade: -Titta mamma! Dudde målat den!
Hihi, söta lilla ungen! Visst är den fin!?

/e

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej!



Om det inte är ett helt kryss i rutan är det bara grundat då eller?? =)



KRAM KRAM

2012-02-02 @ 08:50:18
Postat av: Elin

Då är det påbörjat, men inte helt klart :) I Ruts rum t ex är det bara lite småpill på listerna kvar, sen är det helt klart!

2012-02-02 @ 21:47:35
URL: http://hallonochhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0