Falskt alarm (eller nojjig gravid kvinna - välj själv)



Inatt har jag haft ont i magen och ryggen och inte riktigt sovit bra. Det har känts som molvärk och när jag gick upp och åt frukost blev värken mycket mer intensiv i magen. Jag kände mig också jätteyr och mådde illa och ringde därför till förlossningen som, med tanke på hur snabbt Rut kom, ville att jag skulle komma in för en undersökning. Jag är ju bara i vecka 29+5 och en sån liten bebis vill vi inte ska komma ut. Efter ett gäng undersökningar av både mig och Knut visade det sig att det inte är någon fara. Jag ska dock återkomma om det är så att jag blir orolig igen. Känns skönt att veta!

Känner ni igen rummet förresten? Svårt kanske eftersom ni inte ser så mycket av det... Det är iallafall rummet som Rut föddes i! Sjukt att ligga på samma brits i samma rum som vår lilla Rut föddes i för nästan 2 år sedan...

Nu hoppas vi att Knut håller sig inne ett tag till (och att jag slutar nojja ;)

/e


Kommentarer
Postat av: Daisymae

Vilken tur att det var falskt alarm =) I vilken vecka föddes Rut?



Kram Malin

2012-01-20 @ 12:01:43
URL: http://daisymae.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, en himla tur! I v 35 +5 , så det är ju inte än på ett tag, men ja du vet hur man är ;)

Kram

2012-01-20 @ 14:50:48
URL: http://hallonochhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0