Gott nytt år!

Så har det gått å blivit 2012 helt plötsligt! Nyårskvällen spenderades hemma med mina föräldrar, Emma och Maja. Vi åt gott och vid 22-tiden begav de sig hemåt med en skräckslagen hund. Det pangar nämligen lite dovare i deras lägenhet. Joakim åkte då också för att trumma in det nya året på Wasa. Jag gick och la mig och sov in det nya året. Det gick lika bra det. Rut hade dock en ledsen natt och jag fick springa som en galning. Tack vare det sov hon till åtta iallafall och nu är vi igång igen.

Bilder:
*Årets första frukost blev ungefär som den brukar vara. Messy...
*Rut leker med en av sina absoluta favoritjulklappar. En ritplatta från kusinerna Johansson.
*Gott nytt år önskar fru Holm!

/e


Kommentarer
Postat av: Kusinerna Johansson

Gott Nytt År! Rut, kul att du gillade julklappen. Hoppas vi ses snart igen. Saknar dig. Puss och kram

2012-01-01 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0