Hemma

I mellandagarna träffade jag en läkare som sjukskrev mig på 50% januari ut. Jag är därför hemma vissa dagar för att försöka hålla det värsta onda borta. Jag käkar ockå 6 tabletter starka alvedon om dagen. Kan väl inte säga att det hjälper så värst mycket, men jag hoppas att vilan hemma gör det. Den smärtan som jag har i ryggen på kvällarna är inte rolig... 

Bebisen lever loppan i magen iallafall och rullar runt och sparkar som en galning. Jag minns inte att Rut var så livlig, men det kanske hon var... Jag tycker också att den här ligger mycket längre ner än vad Rut gjorde. Enligt barnmorskan är det vanligt för omföderskor. Knut gillar nämligen att sparka och skrapa på insidan av mina höftben liksom. Känns rätt läskigt måste jag säga.

Knuten inbakad i magen. Nu i vecka 30 eller nåt. Det är verkligen som alla säger, man har ingen koll på veckor och sånt med den andra magen. Bebisen är förstås lika efterlängtad för det <3

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Vilken fin mage du har. =)



KRAM KRAM

2012-01-12 @ 19:40:02
URL: http://www.camomilloo.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0