Jaha...

Hur gör man när man tar det lugnt? Jag har betalat räkningar, fyllt i papper till försäkringskassan och förskolan, läst bloggar och klappat Maja som är på besök idag. Mamma och pappa (som lånar Maja på obestämd tid) flyttar nämligen idag och Maja i kombination med öppna dörrar och springande flyttgubbar är väl ingen hit. De har köpt en hus i Lindö och har de senaste veckorna åt att racer-renovera det. Ska bli jättekul att se hur det har blivit för det blev nämligen (nästan helt) klart igår och idag går ju flyttlasset som sagt.

Jag har också ägnat min tid åt att fundera på övervåningen. Eftersom jag inte 'får' jobba däruppe har jag istället gjort en checklista för vad som ska göras innan vi kan kryssa för den sista stora rutan för Övervåning klar.

Tar ni det lugnt ni med? Kom hit och sätt igång vetja!

/e


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser att ni har en hel del kvar att göra...=)



Men vad duktiga ni är. =)



KRAM KRAM

2012-01-26 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0