Läkarbesök & paket från Daisy Mae

Idag är jag hemma igen och nu ser det ut som att det är så det kommer att vara en bra tid framöver. Idag har jag en ny läkartid och oavsett vad hon läkaren säger så inser jag att jag inte kan jobba mer. Igår jobbade jag heldag och när jag suttit ner för att äta middag hos svärmor och svärfar fick jag stödja mig på Joakim för att ens ta mig till hallen när vi skulle åka hem. Kryckorna hade jag lämnat kvar i bilen... Resten av kvällen tillbringades i soffan och därefterfick kryckorna följa mig till sängen. Det är inte så mycket bättre idag, men lite iallafall. Hoppas på att lite vila gör susen!

Igår när vi kom hem låg det ett paket i brevlådan. Jag hade beställt lite kläder till Rut och ett av plaggen ska hon få i 2-årspresent. Hoppas hon blir glad :)

Beställningen gjordes från Daisy Mae. Snälla Malin hade skickat med fina visitkort med Rut på! Ni kanske nästan kan gissa vad det är för färg på Ruts present?

/e

Kommentarer
Postat av: lillputt

ja, perfekt tajming höhö!

hoppas också att jag blir frisk.

men jag tror det går bra ikväll ändå.

tack bästa!



puss & kram <3

2012-01-25 @ 10:21:34
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0