Nu är det nära!









Efter att jag fotade igår har det hänt massor, men de här fotona får duga sålänge. Förhoppningsvis kommer det mer foton på fler färdiga detaljer imorgon! Det är ett hårt jobb det här. Joakim håller fortfarande, kl 21.23 en lördagskväll, på där uppe. Jag sitter i soffan med en vetekudde bakom ryggen. Det är ett hårt jobb att vara med Rut hela dagarna också... Men snart är det klart däruppe! Det blir så fint och Joakim, som jobbar så hårt, är den bästa i hela världen <3

/e

Kommentarer
Postat av: Billa

Fint det blir. =) Och vilken duktig man du har! =) Måste komma och ses sen när det är klart. =)



KRAM KRAM

2012-01-07 @ 22:18:01
URL: http://www.camomilloo.blogg se
Postat av: Maja

Och helt otroligt hur ni orkar leva i flera år i det där bygg-kaoset!! Fan vad jobbigt. Jag skulle mer eller mindre dö.

2012-01-08 @ 15:46:53
Postat av: lillputt

jag tänker på dig ofta också, så det är ömsesidigt!

självklart ska vi ta en fika, känns mycket välbehövligt. jag smsar dig typ imorgon (om jag minns, är så oerhört stressad.. första skoldagen och allt.) annars kommer smset så fort som möjligt med förslag på tider hihi så tar vi en mysfika!



kraaaaam <3

2012-01-08 @ 21:40:22
URL: http://lillputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0