Uppdatering

Efter läkarbesöket är jag nu sjukskriven på 100%. Känns skönt att kunna ägna min tid åt att vila och förhoppningsvis bli bättre i ryggen så att jag kan röra mig någorlunda iallafall.

När jag skulle åka till sjukhuset såg jag en stackars infrusen ekorre på farstubron. Jag hade sett tidigare att det låg en klump med is där, men tidigare låg den visst upp och ner. Nu hade någon vänt på den och vad såg jag? Jo, den stackars lilla ekorre som hör till en hängare som jag har tänkt ska upp på övervåningen eller sättas upp i lkerumet när vi flyttar upp. Jag som trodde att den låg i översta lådan i byrån i hallen. Undrar vem som kan ha tagit ut den för att leka med? :p

Nu tinar korren i diskhon :)

/e

Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor

Va skönt,då blir tillvaron lite lättare för dig,förhoppningsvis! Och nääee,Rut och jag har faktiskt ingen aaaning hur den lilla stackars ekorren har hamnat där! Jättekonstigt!! Kram,

2012-01-25 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0