Göte 4 månader

Det är inte bloggens dag idag, Inget går som det ska. Däremot är det Götes dag! Fyra månader idag. Hipp hipp hurra för lilla Göte! Idag fick han smaka sin första smakportion. Spännande var det och Rut var astaggad. Äntligen skulle hon och Göte få äta morot tillsammans! Farmor och farfar var här och fotade, men tyvärr blev det något knasigt när jag skulle spara ner fotona som jag mailade mig själv. Dom går nämligen inte att vända rätt. Ni får istället vända på datorn. Lycka till!
Först fick Göte puré som jag hade gjort själv, men den gick inte hem. Jag tror inte konsistensen blev så bra. Som tur var hade vi köpt lite puré på burk också och det var smaskigt minsann!
Rut ville äta smakportion precis som sin lillebror! Pappa fick msts henne :)
 
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0