Hunddagis

Majas fosterföräldrar ska åka till Polen och dansa i 10 dagar och egentligen skulle Maja bo hos oss då. Tyvärr blir hon så stressad hos oss (undrar varför??) och kräks och är dålig i magen mycket. Dessutom är Joakim också borta fyra av de tio dygnen så is lutändan kankse det är jag som kräks av stressen här hemma ;)
 
Fosterpappan och jag kollade därför på lite alternativ till Maja och hittade ett trevligt hundpensionat i Kolmården. I torsdags åkte vi för att hälsa på och Rut ville föstås följa med. Det var mycket spännande med ett dagis till Maja. Jag hade gjort äggmackor och från att jag gjorde dom och fram till att vi åt dom efter besöket på dagiset tjatade Rut om dessa äggmackor. 'Mamma, när ska vi äta äggmackorna?' 'Mamma, jag vill ha äggmackor!' 'Mamma, jag är sugen på äggmackor!' Dagiset var inte så jätteintressant när allt kom omkring.
 
Det var iallafall jättetrevligt med vad som verkade som bra ägare så där får Maja det bra! De hör dessutom inga fyrverkerier eller någon Hemglassbil (som Maja är vansinnigt rädd för) så det är ju ännu bättre! Trivs hon där så kommer hon att få bo där även på högtider när folk smäller som värst.
Rut och äggmackan!
 
/e

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad bra att det kändes bra :-D Puss!

2012-07-21 @ 07:07:58
Postat av: mormor

Tack snälla för alla fina bilder under veckan som varit.Det är extra roligt när man varit iväg och inte sett er på en vecka.Kram

2012-07-21 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0