Eftermiddag hos FoF

Idag, när Rut var på dagis, hade jag bokat in en fot- och benmassage med inpackning. Jag fick nämligen ett presentkort på det när jag fyllde 30 och det var verkligen på tiden att det användes. Göte fick passning av farmor och njöt i fulla drag så jag kunde slappna av riktigt ordentligt. Efter massagen hämtade jag Rut på dagis och vi åkte tillsammans hem till farmor för att hänga lite. Inte så längt efter kom farfar också till Ruts stora lycka. Kanske ännu gladare blev hon när vi åt middsg och såg farbror Jonas bil köra in på uppfarten.

Här följer ett gäng bilder från eftermiddagen:

Göte hänger på altanen.


Och skrattar och är glad!

Där efter tittade Göte och mamma på Rut som badade.


Och tvättade farmors bil.


Sen lekte båda barnen i (på) lekstugan med farfar och Jonas.


Och Göte fick flyga farfars flygplan.

Tack för hjälp och sällskap!

/e

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad stor Göte ser ut på bilderna.Han växer för varje gång man ser honom.Det verkar varit en bra dag!kram

2012-06-13 @ 22:11:02
Postat av: Camilla

Jättefina bilder! =)



KRAM KRAM

2012-06-14 @ 14:52:24
Postat av: Farmor

Åh, dessa fantastiska,underbara barn! Man blir så lycklig av att vara tilsammans med dem.Så stolt över att vara farmor!!! Kram,kram

2012-06-14 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0