Plansch!

För rätt länge sen såg jag ett så snyggt mönster på min kompis Sandras blogg. Hon hade lekt fram en serie med ugglor och jag blev supersugen på att få en sådan plansch. Sagt och gjort, efter några varv med förslag från Sandras håll och beslut från familjen Holms håll och sedan lite väntetid på det hade vi äntligen planschen i vårt hem. Tyvärr tog det ytterligare ännu massor av tid från vårt håll innan vi fixade fram en ram och satte upp den. Men nu är den äntligen uppe! En vacker dag ska vi städa lekrummet också så att ni får se allt i sin helhet. Men det får nog vänta tills hela rummet är färdiginrett. Det närmar sig nu när sommarledigheten tar vid och inspirationen flödar :)




Uggleplansch gjord av bästa Sandra Olsén.

Visst är den snygg!

/e

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin! =)



KRAM KRAM

2012-06-11 @ 07:32:55
Postat av: Sandra

Åhhh va fint det blev! Så kul oxå att ni blev nöjda! Jättekul att se den på väggen!! Massa kramar!!

2012-06-24 @ 22:20:04
URL: http://sandraolsen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Går det förrestenbra om jag lånar någon av dina fina bilder på planchen och skriver några rader på min blogg och länkar? Kraam

Svar: Det går finfint förstås! När 'jummet' är helt klart blir det fler bilder med bättre (läs städat) miljö ;) Kram!
elin

2012-06-24 @ 22:51:17
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0