Toalettträning

I början gick toaträningen sådär. Rut var superexalterad och vill gå i trosor hela tiden. Nackdelen var att hon inte alls kände när det var dags att gå... 'Nu kissar jag mamma/pappa!' sa hon, och mycket riktigt, mitt på golvet kom det. Vi avvaktade lite och den här veckan har det gått mycket bättre. Även när hon har haft blöja på sig har hon sagt att hon är kissnödig och då har vi skyndat oss till toan.
Så här många kissningar har hamnat i toaletten (minus de två översta).
 
'När det kommer kiss får jag klistermärke för jag är så jätteduktig' säger Rut.
 
Haha, precis så lilla duktiga sötnosen!
 
/e

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktiga Rut! =)

Ja det kommer ju komma en del på golvet. Jag har diskussionen med Tea just nu att hon ska bajsa på pottan/toan eller säga till om en blöja...men hon kommer med den lilla bulan i rumpan och säger mamma jag har bajsat. Men jag tycker hon är duktig i alla fall. =)

Heja Rut!!! =)

KRAM KRAM Camilla

2012-06-25 @ 12:10:38
Postat av: Faffa

Vad kul!
Du är så duktig Rut!

2012-06-25 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0