Torsdag

Jag har haft lyxen att ha varit på kryssning i ett dygn tillsammans med bästaste Matilda. Superskönt har vi haft det. Sovit länge och hunnit prata till punkt och lite mer därtill. Idag var det dock dags att gå upp med tuppen Göte kl 04.17 så någon invänljning var det inte tal om ;)
 
Förmiddagen spenderades i trädgården. Joakim klippte gräset och jag och Rut rensade ogräs.
Rut gillade armbandet och halsbandet som jag köpte åt henne på färjan. Fina arbetshandskar har hon fått av farmor.
 
Efter lunch åkte vi till Ringstad gård för att plocka jordgubbar. Dom borde ha vägt Rut och inte hinkarna innan plockningen... Först plockade Rut från plantorna, men upptäckte snart att det var smartare att 'plocka' ur min hink. Inte så smart tyckte jag.
Mums!
 
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0