Bildmapp!

Rut ritar och målar så mycket och fram till nu har teckningarna förvarats ovanpå kylskåpet. Inte helt optimalt. Jag har under en tid tänkt på att köpa någon slags mapp till hennes teckningar och idag gav jag mig iväg tillsammans med Rut och farmor för att hitta en. Skönt att komma utanför huset, men rätt jobbigt ändå när man inte är helt kry :)





Ruts fina konstverk. Både från dagis och hemmapyssel.

Jag lyckades hitta en perfekt mapp på Clas Ohlson för 99:- . Den blev rätt full direkt, men det ska nog gå i mycket mer. Målade dit namn och så själv förstås :)

/e


Kommentarer
Postat av: mormor

så skulle vi också gjort,det hade varit kul nu.kram

2012-03-16 @ 20:08:00
Postat av: Moster Sara

Tror nog allt att det bor en liten konstnär i det Holmska-huset ;-)

Kramisar

2012-03-16 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0