Dagisdags!

Idag gick Rut upp någorlunda skapligt. 5.30 hörde vi 'Mamma? Pappa?' och sedan ett par tassande små fötter, en dunk när dörren slog i väggen och sedan 'Pappa? Jag är vaken nu pappa! Gå upp! Här! Kläder pappa! Här! Gå upp nu pappa!' i en härlig liten harang. Klart vi gick upp och klockan 9 var det dags för dagis för den stora tjejen. I och med att jag bara fick vara sjukskriven t.om. vecka 36 (sen ska man visst klara sig ändå ;) är jag nu föräldraledig och Rut får bara vara på dagis tisdag - torsdag mellan kl 9-14.

Klockan 13 idag ska jag på ett ultraljud och göra nya tester för att se att allt är okej med mig och den lilla. Kanske kan jag lyckas tjuvkolla vad det är för en liten där inne ;)

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0