Diverse söndagsfestligheter

Söndagsförmiddagen spenderades hos mormor, morfar, Emma och Maja tillsammans med mamma. Pappan var på en tripp till Linköping tillsammans med farbror Jonas. Efter lite god blodpudding i Lindö åkte vi hem för att sova middag och Rut som propsade på att 'Jag är inte tjött mamma!' somnade tillslut den lilla i mammas säng. Har nog aldrig hänt förut...

Joakim kom hem under sovningen och när Dudda vaknat gick dom ut i trädgården för att leka. Jag passade på att städa hela huset (för nu ska fasen den här ungen ut!) Hoppas bara att det hjälpte, annars fick jag bara mer ont i ryggen ;)

När de två vildbasarna kommit in, lagat mat och den kladdiga lilla badat fick Rut se tvättstugan som jag städat riktigt ordentligt medan hon sov. Hon kommer då utrusande och skriker: Du har städat så fint mamma!! Hihi, gullungen! Då känns det ju värt iallafall :)

Fisken Rut i badartagen.


Kommentarer
Postat av: Billa

Gullig Rut är! =)



Barnen är ju så roliga. De säger ju verkligen vad de tycker. =)



Hoppas bebisen kommer snart. =) Jag kollar ju varje dag om den kommit. =)



Ta hand om dig!



KRAM KRAM

2012-03-18 @ 20:05:30
URL: http://www.camomilloo.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0