Lördag 120317

Idag har vi haft en riktig hemmadag. Jag orkar inte göra något typ och vädret har varit riktigt ruttet. Trots det bidde det en stund ute på förmiddagen för Rut och Joakim.

En tur ner till Glan för att mata fåglarna. (Vilket bara är en ursäkt från Rut för att få äta en massa bröd...)

Och gunga på lejonet på badplatsen.

Efter middagsluren gjorde vi chokladbollar. Eller jag gjorde och Rut åt. Fyra stycken hann hon med medan jag rullade resten till fikat.

Och resten av dagen lekte vi i jummet. Med lite olika saker. En pall bland annat.

Jag är bättre från förkylningen när det gäller hostan men det här jäkla snoret alltså, Mina bihålor sprängs snart och nässpraykonsumtionen är inte att leka med... Nu får nog bebisen komma ut snart ändå så att jag iallafall slipper graviditetsnästäppan.

Imorrn är det söndag och vem vet vad dagen har att bjuda på? Lite måling av badrumsväggen kanske?

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0