Sa jag vår?


Ja, det gjorde jag va? Vår i luften är lika med lera på overallen och mycket tvätt blir det. Tur att dom har roligt på dagis iallafall :)

Jag var för övrigt hos BM i måndags på en rutinkontroll. Jag hade lite mycket äggvita i urinen, men normalt blodtryck så det ska inte vara något att oroa sig över. Jag fick en extratid på tisdag för uppföljning av mina värden. Bebisen hade också sjunkit ner och är nu ruckbar, som är stadiet innan fixerad. Jag tror dock att den kan ha fixerat sig nu efter besöket för magen är ännu lägre och jag har har ännu mer ont i fogarna. Idag är vi i 35+5 och det är ju då Rut föddes. Blir spännande att se hur länge den här tänker dröja. Vi har iallafall babyväskan packad och jag la ner mina sista kläder igår kväll. Nu vääääntar vi bara <3

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0