Tisdag 120313

Efter besöket på förlossningen idag var blodtrycket bättre och jag hade inte såå mycket äggvita i urinen. Bebisen mår bra och det lilla hjärtat klappar på som det ska. Jag ska tillbaka på torsdag för ultraljud och nya kontroller för att hålla uppsikt över det hela. Det känns bra! För övrigt känner jag mig ännu sämre i förkylningen, men ingen feber än så länge (ta i trä), bara rejäl hosta och snorighet = sjukt trött. Rut är bättre och rätt rastlös här hemma så imorgon blir det dagis för henne. Idag har farmor hjälpt oss hela dagen. Tack!!

Tjock mamma med svullna fötter.

På övervåningen händer det lite iallafall.



Igår kom elektrikern och satte upp lampor i badrummet. Yeey!
(Inte så bra kort, men den riktiga kameran ligger nerpackad i bebisväskan...)

Och idag kom glasmästarna och satte stolpar och mätte till vårt trappräcke i glas som ska beställas.

Det får nog räcka för idag. Tack för alla peppkommentarer och fina sms. Det värmer <3

/e

Kommentarer
Postat av: Daisymae

Hoppas du blir frisk snart och hinner samla lite kraft innan den lille kommer =)

kram

2012-03-14 @ 08:30:02
URL: http://daisymae.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va skönt att det gick bra och att allt är i sin ordning! Stort krya gumman! Massa kramar ♥

2012-03-15 @ 08:58:16
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0